Här kommer andra omgången ;)


Här laddar vi upp med ett gäng skor, nyskick på samtliga. Använda endast ett fåtal gånger :)


Höga kilklacksskor fr Nelly, strl 38. Nypris 449:-
Klackhöjd ca 15,5 cm och platå ca 4,5 cm.
Använda endast en gång på en inomhuskväll.
Pris: 200:-

 



Platåskor fr Nelly, strl 37. Nypris: 379:-
Använda en gång, aningen för små för mig.
Pris: 80:-

 



Blåa kilklacksskor fr Tiamo (Scorett) strl 37. Nypris: 799:-
Använda ett fåtal gånger, väldigt fint skick.
Pris: 250:- SÅLDA

 


Allting är, som vanligt, exklusive frakt.
Om ni har funderingar om något; kommentera! :-)

Trevlig kik ! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda Öström

jag köper dom blå från tiamo direkt om dom finns kvar!!! Du kan maila mig på: [email protected]

/Linda

2011-11-16 @ 00:23:14
URL: http://bbaralinda.blogg.se/
Postat av: Linda Öström

Hej! jag har kommenterat tidigare, men vill verkligen köpa skorna, så om dom finns kvar eller är sålda kan ni gärna höra av er, Min mail är: [email protected]

2011-11-17 @ 20:54:04
URL: http://bbaralinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0